شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

هشدار : همچنان جاوا را غیرفعال نگه دارید!!!

علم و فرهنگ

تبلیغات

هشدار : همچنان جاوا را غیرفعال نگه دارید!!!

  هشدار همچنان جاوا را غیرفعال نگه دارید!!! 

 

 

از آنجایی که 850 میلیون رایانه در خطر آسیب پذیری توسط حفره امنیتی جاوا قرار گرفتند وزارت امنیت داخلی ایالات متحده بار دیگر به کاربران سیستم عامل جاوا توصیه کرد که همچنان جاوای خود را غیرفعال نگه دارند.

 

با وجود آن که شرکت اوراکل یک بروز رسانی فوری برای جاوا منتشر کرد، وزارت امنیت داخلی ایالات متحده همچنان به کاربران کامپیوتر توصیه می کند که جاوا را روی مرورگرهای خود غیرفعال کنند. زیرا ممکن است آسیب پذیری بدون اصلاح باقی مانده باشد.

شرکت اوراکل یک به روز رسانی برای جاوا منتشر کرد تا یک آسیب پذیری بحرانی را در اوارکل جاوا نسخه 7 برطرف کند؛ این اقدام پس از انتشار راهنمایی امنیتی گروه DHS صورت پذیرفت.هفته گذشته این گروه به کاربران کامپیوتر توصیه کرده بودند که پلاگین های جاوا را غیرفعال کنند.

 

رخنه امنیتی موجود در جاوا به مهاجمان اجازه می دهد تا از راه دور و بدون احراز هویت کد دلخواه را بر روی کامپیوتر آسیب پذیر اجرا کنند.

اوراکل در راهنمایی امنیتی منتشر شده اعلام کرد که به شدت به کاربران توصیه می شود تا برای برطرف شدن آسیب پذیرها، اصلاحیه های امنیتی را اعمال کنند. اما گروه DHS همچنان نگران است که رخنه های ناشناخته ای در جاوا بدون اصلاح باقی مانده باشند.

گروه CERT اعلام کرد که با وجود آنکه اجرای جاوا بر روی مرورگرهای وب ضرورت دارد بهتر است حتی پس از انتشار به روز رسانی، آن را غیرفعال نگه دارید.

براساس اعلام این گروه به روز رسانی اوراکل تنها یک آسیب پذیری را برطرف کرده و همچنان سایر آسیب پذیری ها وجود دارند.



برچسب ها : ,,

ترمیم حفره امنیتی در اینترنت اکسپلورر

  

ترمیم حفره امنیتی در اینترنت اکسپلورر

 

مایکروسافت یک اصلاحیه خارج از نوبت برای آسیب‌پذیری اجرای کد از راه دور در اینترنت اکسپلورر - IE - نسخه‌های 6، 7 و 8 منتشر کرد.

 

مایکروسافت یک اصلاحیه خارج از نوبت برای ترمیم یک حفره امنیتی در IE عرضه کرده که می‌تواند سیستم را در دسترس هکرها قرار دهد.

 

این آسیب‌پذیری IE نسخه‌های 6، 7 و 8 را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به ادعای مایکروسافت، تاکنون برای اجرای حملات هدفمند مورد استفاده هکرها قرار گرفته است.

مایکروسافت در اوایل ژانویه در سایت خود هشدار داده بود که هکرها می‌توانند با میزبانی وب‌سایت‌های خرابکار و استفاده از ابزارهای مهندسی اجتماعی از این آسیب‌پذیری سوء استفاده کنند.

به گفته مایکروسافت، مهاجمی که بطور موفقیت آمیز این آسیب‌پذیری را مورد سوء استفاده قرار دهد می‌تواند به حقوق سیستم با حق کاربر فعلی دسترسی پیدا کند.

مایکروسافت راهنمایی‌هایی درباره چندین گردش کاری که کاربران می‌توانند برای کاهش ریسک سیستم‌های خود بکار گیرند منتشر کرده بود، ولی اکنون یک اصلاحیه برای این حفره منتشر کرده است.

به گفته یک مدیر ارشد امنیتی در شرکت ا


<-PostRate->
برچسب ها : ,,

ساخت نخستین نوت بوک 4 گیگابایتی دنیا!!

  

ساخت نخستین نوت بوک 4 گیگابایتی دنیا!!

 

 

نخستین نوت‌بوک 4 گیگابایتی دنیا با قدرت مناسب در اجرای بازی‌های کامپیوتری و همچنین مصارف چند رسانه ای تولید و عرضه شد.

 

کمپانی ایسوس این نوت بوک را با ظرفیت گرافیکی 4 گیگابایت عرضه کرده است.

 

این محصول که N46VZ نام دارد، داری پردازنده گرافیکی GT650M بوده و از قدرت مناسبی در اجرای بازی‌های کامپیوتری و همچنین مصارف چند رسانه ای برخوردار است.

این نوت‌بوک از درگاه HDMI 1.4 بهره می‌برد که پخش تصاویر 3D بر روی مانیتورها و یا تلویزیون‌های 3D را با کیفیت بالا ممکن می کند.

پردازنده این دستگاه از جدیدترین خانواده اینتل به اسم Chief River است که از مصرف انرژی بسیار کمتر و کارایی بالاتری نسبت به نسل‌های قبلی خود بهره می‌برد و این موضوع در طول عمر باطری دستگاه تأثیر گذار خواهد بود.

بهره‌مندی از 8 گیگابایت حافظه، یک ترابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش 14 اینچ ضد انعکاس، بلوتوث 4.0 و بلندگوهای B&O از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.



برچسب ها : ,

عکس:»»بازار موبایل؟!

    بازار موبایل؟!

 

خودتون تحلیلش کنین...!!!


عکس: بازار موبایل؟!


برچسب ها : ,

ربات غول‌پیکر 4 متری طراحی شد!!

ربات غول‌پیکر 4 متری طراحی شد!!

 

این ربات دو پای غول‌پیکر قادر خواهد بود مهندس خود را حمل کند و تاکنون پاهای آن کامل شده‌اند.

 

بر خلاف ربات Kuratas که با استفاده از آهن ساخته شده و بر روی چرخ حرکت می‌کند، ربات ساکاموتو یک «مک‌کوی» واقعی است.

«موسسه تحقیقاتی هجیم» حدود یک دهه است که بر روی ساخت و طراحی ربات‌های انسان‌نما کار می‌کند و محصولات آن سال‌هاست که در مسابقات فوتبال RoboCup شرکت می‌کنند.

در سال 2009 ساکاموتو یک ربات انسان‌نما با قد 210 سانتی‌متر ساخت که توسط پد بازی استاندارد کنترل می‌شد.

در صورتی که وی بتواند بودجه لازم را تامین کند، قادر خواهد بود ساخت بالاتنه ربات جدید خود را به اتمام برساند.

سیستم مزبور در صورت تکمیل، به عنوان کابین خلبان عمل خواهد کرد و بازوان آن با حرکت دادن یک جفت بازوی مینیاتوری که متصل به قسمت جلوی لباس خلبان کنترل هستند، کنترل خواهند شد.


 



احترام به درخت در نیاوران!!

 

  احترام به درخت در نیاوران!!

 

عکس: احترام به درخت در نیاوران


مریخ...!!!

  

   آیا میدانید چرا مریخ سرخ است؟! 

 

سارا توده زارع کارشناس نجوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: شاید ساده‌ترین توضیح برای قرمز رنگ بودن سطح مریخ وجود ماده سطحی یا سنگپوش آن که دارای مقادیر زیادی اکسید آهن است و تنها دلیل سرخی آن زنگ آهن موجود در این سیاره باشد.

وی افزود: 4.5 میلیارد سال قبل و در زمان شکل‌گیری منظومه شمسی عنصر سنگین آهن در قلب ستارگان مرده در ابرهای گازی و غباری در حال چرخش بوده است. این ابرها از لحاظ گرانشی برای تشکیل خورشید و سیارات دیگر در هم شکسته شدند و توده آهن زمین هنگامی که سیاره جوان بود، به هسته آن رفت ولی مریخ به دلیل اندازه کوچک و گرانش ضعیف‌ آهن کمتری را در هسته خود فرو برد.

توده زارع مریخ را دارای هسته‌ ایی آهنی دانست و اظهار داشت در سطوح این سیاره نیز آهن به فراوانی یافت می‌شود به طوری که این عنصر ساده و درخشان به علت قرار گیری در معرض مقادیر کافی اکسیژن به اکسید آهن که رنگی قرمز دارد تبدیل شود و این ترکیب طول موج‌های آبی و سبزرنگ طیف نوری را گرفته و طول موج‌های قرمز رنگ را منعکس ‌می کند.

وی تصریح کرد:با وجود تحقیقات گسترده ای که تاکنون توسط دانشمندان جهان شده است اما هنوز هیچ کس توضیح درست و دقیقی برای این موضوع نیافته و قرمز رنگ بودن سطح مریخ هنوز هم در هاله‌یی از ابهام است.

 



برچسب ها : ,,,

خبر مهمی در مورد جاوا!

  جاوا همچنان قابل اعتماد نیست...!!!

 

 

با وجود بروز رسانی های جدید جاوا، هنوز نمی توان گفت مشکلات آن برطرف شده است.

 

به گزارش سی ان ان، مقامات آمریکایی اعلام کرده اند که مشکلات جاوا هنوز برطرف نشده است.

هفته گذشته مقامات آمریکایی اعلام کردند تا کاربران هنگام استفاده از اینترنت جاوا را غیر فعال کنند تا دچار حملات سایبری نشوند.

شرکت امنیتی کسپراسکای در هفته گذشته اعلام کرده بود بیش از 50 درصد حملات سایبری به سیستم های از طریق جاوا صورت می گیرد.

در این خصوص مسئولان ذی ربط با بروز رسانی جاوا مدعی شدند مشکلات آن برطرف شده است، اما شنیده ها حاکی از آن است که هنوز حفره های قابل نفوذ جاوا به طور کامل از بین نرفته اند.

جاوا یک زبان برنامه نویسی است که بسیاری از برنامه ها به آن وابسته هستند و بیش از یک میلیارد کاربرد در سراسر دنیا دارد.

 



برچسب ها : ,,,,,,,

بزرگترین تلویزیون جهان!!

  

 

 

رونمایی از بزرگترین تلویزیون جهان!!

 

 

 

بزرگترین تلویزیون جهان با صفحه نمایش 210 اینچی، ساخت شرکت خودروسازی «پورشه»، رونمایی شد.
 

بزرگترین تلویزیون جهان با قیمت 662 هزار دلار ، در هیچ خانه ای جا نمی‌شود و بیشتر برای استفاده در فضای باز یا بر روی قایق های تفریحی مناسب است.

کار طراحی صفحه نمایش عظیم این تلویزیون توسط متخصصان شرکت خودروسازی پورشه انجام شده و شرکت اتریشی C SEED Entertainment‌ این محصول را رونمایی کرده است.
قیمت نجومی بزرگترین تلویزیون جهان 662 هزار دلار معادل چهار خودروی لوکس پورشه 911 است.

در این صفحه نمایش بیش از 725 هزار لامپ LED‌ استفاده شده است که بیش از 4.4 تریلیون رنگ را ایجاد می کنند؛ همچنین تلویزیون مجهز به حسگر اثر انگشت است که امکان استفاده افراد متفرقه را غیر ممکن می سازد.

پس از خاموش شدن تلویزیون و با کمک پنل های تاشدنی، دستگاه براحتی در کمتر از پنج ثانیه جمع می شود و با فشار دادن یک دکمه بر روی دستگاه کنترل از راه دور، تلویزیون مجددا ظرف 40 ثانیه باز می شود.

 

 



برچسب ها : ,,,,

درمان نوینی برای ایدز ارائه شد!!

  

درمان نوینی برای ایدز ارائه شد!!

 

 

محققان موسسه تحقیقات پزشکی کویینزلند استرالیا مدعی اند درمان بالقوه ای را برای ایدز ارائه کرده اند.

"دیوید هریچ" مجری این تحقیقات می گوید: چگونگی دستکاری پروتئینی را در ویروس ایدز کشف کرده اند که به جای تکثیر از عفونی شدن جلوگیری می کند.

 

وی افزود: در این شیوه در واقع می خواهیم آتش را با آتش خاموش کنیم.

هریچ اظهار داشت: آنچه که در واقع انجام دادیم این است که پروتئین یک ویروس معمولی را که برای رشد ویروس ضروری بود گرفتیم و تغییر دادیم، از این رو به جای آنکه به یاری ویروس بیاید در واقع به شدت مانع از تکثیر ویروس شد.

هریچ افزود: این پروتئین دستکاری شده، ایدز را درمان نمی کند بلکه در محیط آزمایشگاه سلول های انسانی را در برابر ایدز محافظت کرد.

به گفته این پژوهشگر، این درمان به طور بالقوه درمانی برای ایدز است. این شیوه نه تنها درمانی برای عفونت ایدز است بلکه به طور بالقوه می تواند به روند بیماری پایان دهد.

بیش از سی هزار نفر در استرالیا به ایدز مبتلا هستند. اگر آزمایشهای بالینی این شیوه درمان موفقیت آمیز انجام شود این درمان می تواند جایگزین موثری برای درمانهای چندگانه ای باشد که در حال حاضر مبتلایان به ایدز تحت آن قرار می گیرند.

هریچ افزود: دارو درمانی، تک آنزیم ها یا پروتئین ها را هدف قرار می دهد و از این رو هر آنزیم یا پروتئین یک داروی خاص خود را دارد.

وی اضافه کرد: بیماران مجبورند دو یا سه دارو مصرف کنند بنابراین این شیوه درمانی جدید می تواند یک تک درمان باشد که همان تاثیر چند درمانی را به جا می گذارد.

این در حالی است که این نخستین درمان در جهان است که می تواند ایدز را در گام های چندگانه چرخه عمر ویروس، با یک تک عامل متوقف کند.

آزمایش های حیوانی این شیوه درمانی امسال آغاز می شود.



برچسب ها : ,,,

مایکروسافت کل اتاق را به نمایشگر تبدیل میکند!!

  

 

 مایکروسافت کل اتاق را به نمایشگر تبدیل میکند!!

 

 

 

سیستم شاهد مثال «IllumiRoom» از مرکز پژوهش مایکروسافت در یک ویدیوی جالب تبلیغاتی به نمایش اجرای بازیهای ویدیویی پرداخته است.

 

مایکروسافت از ارائه هر گونه جزئیات در مورد کارکرد این سیستم تا زمان ارائه آن در نشست گرافیک رایانه‌ای در ماه ژوئیه خودداری کرده است.

با این حال این شرکت اعلام کرده است: این سیستم محیط اطراف نمایشگر تلویزیون را با تصویرهای تجسمی طرح‌ریزی شده برای ارتقای تجربه سرگرمی در اتاق نشیمن افزایش می‌دهد.

IllumiRoom از فناوری کینکت برای دوربین ویندوز و یک پروژکتور برای کمرنگ کردن خطوط بین محتویات روی نمایشگر و محیط زندگی استفاده کرده تا فرد بتواند جهانهای فیزیکی و مجازی را با هم ترکیب کند.

حسگر کینکت که معمولا برای کنترل بازیهای رایانه‌ای مورد استفاده می‌گیرد، از چندین حسگر با قابلیت پیگیری حرکات کاربر با جزئیات بسیار دقیق برخوردار است.

مایکروسافت همچنین قابلیت این سیستم را برای اسکن اتاق به منظور ایجاد یک عرشه بدل‌نمایی کامل به نمایش گذاشته است.

این شرکت اظهار کرد:سیستم جدید می‌تواند ظاهر اتاق را تغییر داده، حرکت ظاهری را القا کرده، میدان دید را افزایش داده و یک تجربه بازی کاملا جدید را ارائه کند.

به گفته مایکروسافت، این سیستم از ظاهر و هندسه اتاق که توسط کینکت ثبت شده، برای انطباق بلادرنگ تصاویر تابشی بدون نیاز به گرافیک از پیش پردازش شده رایج استفاده می‌کند.

حسگر کینکت همچنین می‌تواند اثاثیه اتاق را شناسایی کرده، از صندلیها و میزها در بازی بهره برده یا آنها را با انطباق خروجی ویدئو برای نامرئی کردن موارد، پوشش دهد.

این سیستم یک تصویر را در ذهن فرد نمایان کرده که در آن بازیکن می‌تواند به معنی واقعی کلمه به پشت سر نگاه کرده و یک دشمن را در آنجا ببیند.

اختراع این دستگاه در سال گذشته به ثبت رسید اما هیچ جزئیاتی در مورد آن ارائه نشده است.



برچسب ها : ,

تفاوت نسل در یک نگاه!

 


تفاوت نسل در یک نگاه!



خطای دید!!! - به نظرتون کدوم درست میگه؟!

 

 به نظرتون کدوم درست میگه؟!




گاف دادن روی سنگ قبر!

 

گاف دادن روی سنگ قبر!

 


برچسب ها : ,

داستانک؛ همیشه راه ساده تری نیز هست!

 

داستانک؛ همیشه راه ساده تری نیز هست!

 در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت ، یک  مورد تحقیقاتی به یاد ماندنی اتفاق افتاد : 


شکایتی از سوی یکی مشتریان به کمپانی رسید . او  اظهار داشته  بود  که  هنگام  خرید  یک بسته صابون  متوجه شده بود که  آن قوطی خالی است.

بلافاصله  با تاکید و پیگیریهای مدیریت ارشد  کارخانه  این مشکل  بررسی و ...

دستور صادر شد که خط بسته بندی اصلاح گردد و قسمت فنی  و مهندسی نیز تدابیر لازمه را جهت پیشگیری از تکرار چنین مسئله ای اتخاذ نماید  .  مهندسین نیز دست به کار شده و راه حل پیشنهادی خود را چنین ارائه دادند :

پایش ( مونیتورینگ )  خط بسته بندی با اشعه ایکس

بزودی سیستم مذکور خریداری شده و با تلاش شبانه روزی گروه مهندسین ،‌ دستگاه تولید اشعه ایکس و مانیتورهائی با رزولیشن بالا نصب شده  و خط مذبور تجهیز گردید  . سپس دو نفر اپراتور نیز جهت کنترل دائمی پشت آن دستگاهها به کار گمارده شدند  تا از عبور احتمالی قوطیهای خالی  جلوگیری نمایند .    

نکته جالب توجه در این بود که درست همزمان با این ماجرا ،  مشکلی مشابه  نیز در یکی از کارگاههای کوچک تولیدی پیش آمده بود اما آنجا  یک  کارمند معمولی و غیر متخصص آنرا به شیوه ای بسیار ساده تر و کم خرجتر حل کرد : 

تعبیه یک دستگاه پنکه در مسیر خط  بسته بندی

تا قوطی خالی را باد ببرد!!!!


 

یکی از بهترین سایت های ایران : لطفا به این سایت بروید و روی بنرهایش کلیک کنید...

42690384221003654637.gif (468×68)



موبایلتان را با آهنربا شارژ کنید!!

 

 موبایلتان را با آهنربا شارژ کنید!!

 

به گزارش پی سی ورلد،شارژ از طریق القا به کمک میدان های مغناطیسی  قدرت بسیار بالایی دارند، ولی در عین حال برد کمی نیز دارند و آهنرباها در شارژ کردن گوشی های موبایل بسیار کاربردی می باشند.

زمین به تنهایی یکی از بزرگ ترین منابع به منظور تامین مغناطیس لازم برای چنین شارژر هایی است. این را هم باید اضافه کنیم شارژرهای کوچک القایی نمی تواند گوشی شما را به تنهایی برایتان شارژ کنند.

با این که سیستم های شارژ القایی که تا به حال ساخته شده است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کار با آنها آسان است، اما مشکل طول برد آنها همچنان وجود دارد.  

چنین فناوری ای قابلیت های بسیاری برای پیشرفت دارد به همین سبب حاصل چند دهه تحقیقات در زمینه این فناوری ها این است که انرژی را بدون نیاز به سیم جابجا کنیم.

 



شیشه‌ای مستحکم تر از فولاد ساخته شد!!


شیشه‌ای مستحکم تر از فولاد ساخته شد!!

 

 

این یافته‌ها می‌تواند به تحول در صنایع هوایی، دریایی و امنیتی کمک کند.

 

تقاضای جهانی برای شناسایی ترکیبات قوی و کم وزن منجر به بررسی‌های بیشتر در نانوسیستم‌های سبک و بسیار قوی شده که در معرض خطر نقص قرار ندارند. پیش از این نانولوله‌های کربنی به عنوان قدرتمندترین مواد در دسترس قرار داشتند؛ اما نیروی زیاد آنها تنها در نمونه‌های بسیار کوتاه با طول چند میکرون قابل اندازه‌گیری بوده که ارزش عملی کمی دارند.

معمولا برای افزایش قدرت یک فیبر باید قطر آن و در نتیجه وزن آن را افزایش داد؛ اما پژوهش جدید دانشمندان نشان داده که با کاهش اندازه نانوالیاف سیلیکا، قدرت آنها افزایش می‌یابد؛ اما وزن آنها همچنان سبک می‌ماند.

به ما و خودتان امتیاز بدهید... - h222.lxb.ir به ما و خودتان امتیاز بدهید... - h222.lxb.ir به ما و خودتان امتیاز بدهید... - h222.lxb.ir به ما و خودتان امتیاز بدهید... - h222.lxb.ir به ما و خودتان امتیاز بدهید... - h222.lxb.ir

گام بعدی این دانشمندان، بررسی کاربردها و فناوریهای این دستاورد در حوزه‌های مختلف برای مثال در ساخت هواپیما، قایقهای سریع و بالگردها خواهد بود.


 



برچسب ها : ,

تست روانشناســـــــــــــــــي

 تست روانشناســــــــــــــــي

 

 

سوالات اينجا جواب ها در ادامه مطلب!

 

نويسنده:پيمان صالحي

 

این تست جدیدترین تست روان شناسی درکشورآمریکا است. 
1- فرض کنید شما مشخصه صورت کسی هستید,کدام قسمت ازصورت او هستید؟
الف :چین وچروک ب :لکه ج :خال زیبایی د :کک ومک ت :لبخند 
2- دوست دارید چه نوع پرنده ای باشید؟
الف :شباهنگ ب :جغد ج :عقاب د :فلامینگو ت :پنگوئن 
3- کدام یک ازآلات موسیقی را دوست دارید؟
الف:پیانو ب :ویلون ج :سازدهنی د :گیتار ت :دف 
4- کدام یک ازبرنامه های تلویزیونی برای شما جالب تراست؟
الف :اخباروبرنامه های مستند ب :فیلم های درام وزندگی نامه ج :هیجانی وپلیسی د :عشقی وماجرایی ت :کمدی وکارتون 
5- کدام یک ازبازی های شهربازی را بیشتردوست دارید؟
الف :هیچ کدام ,من ازشهربازی متنفرم ب :قطاریا قایق ج :نمایش واجرای کمدی د :چرخ وفلک ووسایلی که سریع می چرخند ت :ترن های هوایی سریع السیر 
6- آیا شما به اشتباهات خوتان می خندید؟
الف :هرگز ب :به ندرت ج :برخی مواقع د:معمولا ت:همیشه 
7- اگردوست شما سربه سرتان گذاشت چه عکس العملی نشان می دهید؟
الف :عصبانی می شوید ب:ناراحت می شوید ج :برایتان جالب است د:تلافی می کنید ت :چندین برابرتلافی می کنید 
8- اولین چیزی که صبح موقع بیدارشدن به فکرتان خطورمی کند چیست؟
الف :کارویا تحصیل ب:مشکلات زندگی ج :صبحانه د :روزی که درپیش دارید ت :کاری که تا شب انجام خواهید داد 
9- درزندگیتان چه شعاری دارید؟
الف :وقت طلاست ب:سحرخیزباش تا کامروا باشی ج :آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند د :زندگی کن وبه دیگران هم اجازه زندگی کردن بده ت :بی خیال باش(هرچه بادا باد ) 
10- آیا به همه حیوانات علاقه مندید؟
الف :اصلا ب:تعداد کمی ازحیوانات ج :برخی ازحیوانات د:بیشترحیوانات ت :تمام حیوانات 
11- شما لبخند می زنید؟
الف :هرگز ب:به ندرت ج :گاهی اوقات د :اغلب ت :آنقدرزیاد که برخی فکرمی کنند دیوانه هستم 
12- نظردیگران راجع به شما اغلب کدام مورد است؟
الف :بی رحم ب :سرد وبی احساس ج :زیبا د :دوست داشتنی ت :خوشگذران 
13- شما احساس عشق وقدردانی خود را نشان می دهید؟
الف :هرگز ب :به ندرت ج :گاهی د :اغلب ت :حداکثرتا جایی که امکان دارد 
14- شما اعتقاد دارید که برای شاداب بودن باید ساعاتی ازروز را منحصرا صرف خودتان کنید؟
الف :اصلا ب:احتمالا نه ج :گاهی د :بله ت :البته ,تا جایی که امکان دارد به خودتان می رسید 
15-آیا زندگی شما بابرنامه ریزی پیش می رود؟
الف :من حتی درتعطیلات هم برنامه ریزی می کنم ب :همیشه برنامه ریزی می کنم ج :بستگی به روزهفته دارد د :درصورت امکان اجازه می دهم که خودش پیش آید ت:همیشه بدون برنامه ریزی روزها را طی می کنم

گزینه الف1 امتیار,گزینه ب 2امتیاز,گزینه ج 3 امتیاز,گزینه د 4 امتیاز,گزینه ت 5 امتیازدارد

بعدش امتیازها رو جمع کنید و بعدش به گزینه جواب برید

 

 

 



زندگي نامه حكيم ابوالقاسم فردوسي

 حكيم ابوالقاسم فردوســـــــــــي


 

بفرماييــــــــــــــــــــــــد ادامه مطلب.

 نويسنده:پيمان صالحي

 

 



سوال با مزه

سوال با مزه! 

جواب سوال و مطالب را در ادامه مطلب ببينيد...

 

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی (جانشین جانشین وب)



وقتی گواردیولا توپ جمع کن بود +عکس!!!!

 



داستاني زيبا

 

 

 پيك نيك لاك پشتي!! 


 

خيلي ممنون ميشم اگه زحمت بدي به دستت رو اين ادامه مطلب پايين سمت چپ بكليكي!

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی  



برچسب ها : ,

لغت سال 2012 انتخاب شد!

 

 خوب یا بد، کلمه «تگ» به عنوان لغت سال 2012 انتخاب شد.


تگ به کلمه یا عبارتی گفته می شود که قبل از نشانه # آمده و در شبکه اجتماعی برای علامت‌گذاری یک موضوع یا نظر گذاشتن استفاده می‌شود.

این نشانه یک جایگزین قرن 21 برای « حروف برجسته» محسوب می‌شود.

در میان دیگر کلمات کاندیدا برای این عنوان می‌توان به سرنام «YOLO» (تنها یکبار زندگی می‌کنی)، «پرتگاه مالی»، «گانگام استایل» و «47 درصد» اشاره کرد.

از سال 1990 تاکنون، اعضای انجمن 124 ساله گویش آمریکا هر ساله در نشست سالانه خود برای لغت یا اصطلاحی که بیشتر از همه ایده‌ها، رویدادها و موضوعات رخ داده در سال اخیر را در جهان انگلیسی زبان به خصوص آمریکای شمالی منعکس کرده، رای می‌دهند.

رای‌گیری اعضای این انجمن که شامل زبان‌شناسان، فرهنگ‌نویسان، تاریخ‌شناسان، نویسندگان، ویراستاران بوده، برای نمایش این موضوع است که تغییرات زبانی عادی، مداوم و مفرح است.

بن زیمر، رییس کمیته کلمات جدید انجمن گویش آمریکا اظهار کرد: امسال کلمه «تگ» به یک پدیده همه جا حاضر در گفتگوهای آنلاین تبدیل شد. در جو توئیتری و سایتهای دیگر، تگ نوعی گرایشهای اجتماعی آنی ایجاد کرده که پیامهای کوتاه ویروسی را بر روی موضوعات گوناگون از اقتصادی و سیاسی گرفته تا فرهنگی منتشر می‌کند.

اگرچه کلمه YOLO به عنوان پر استفاده‌ترین لغت در میان امیدهای اول برای برنده شدن قرار داشت اما به طور مشکوکی به عنوان یکی از گزینه‌های با کمترین احتمال برای موفقیت انتخاب شد. لغت گانگنام استایل که سبک مرسوم ناحیه گانگنام در کره جنوبی بوده و در یک آهنگ پرطرفدار کره‌ای به نمایش درآمد، نیز در کنار YOLO قرار گرفت.

پرتگاه مالی که به رکود احتمالی آمریکا در اثر کاهش بودجه و افزایش مالیات گفته می‌شود نیز در میان کاندیدهای لغت سال قرار داشت.

 

 

ابزار نظر سنجی

 

 



برچسب ها : ,

پولدارترین ایرانی کیست؟ +عکس

  

 
 
 دانستن لیست "ترین ها" همواره از جمله مطالبی بوده است که علاقمندان زیادی برای خود دارد و یکی از این لیست ها، لیست پولدارترین افراد است که همواره در حال تغییر و تحول است.

 مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن 200 نفر که در طول تاریخ بیشترین ثروت را داشته اند معرفی شده اند.

اولین نفر در این لیست که به عنوان پولدارترین فرد در تاریخ معرفی شده، چنگیز خان با 417 میلیارد دارایی است! 
 
نکته جالبی که در این لیست به چشم می خورد، وجود تنها یک ایرانی در این لیست 200 نفره است، که در این رده بندی جایگاه 193 را به خود اختصاص داده است.

بر خلاف تصور اکثر ایرانیان در مورد پولدارترین فرد ایرانی! این عنوان به پیر امیدیار، مدیر سایت ebay اختصاص دارد.

امیدیار در سال 1967 در کشور فرانسه- پاریس به دنیا آمد. پدر او ایرانی و مادرش فرانسویست. وی در 6سالگی به همراه خانواده خود به امریکا می رود و در کالج نافتز در رشته علوم رایانه تحصیل میکند.
 
امیدیار در سال 1995 سایت ebay را تنها از روی سرگرمی راه اندازی می کند ولی پس از گذشت اندکی این سایت به یکی از بزرگترین و پردرآمد ترین سایت های اینترنتی تبدیل می شود.
  
Ebay به عنوان اولین سایت حراجی اینترنتی لقب گرفته است. این سایت در حال حاضر تعداد 6000 کارمند دارد و در سال 2005 میلادی معادل 441 میلیون دلار سود داشته است.
  
 ebay در حال حاضر 144 میلیون عضو دارد و روزانه میلیون ها معامله بصورت مجازی در آن صورت می گیرد.

امیدیار در لیست ثروتمندان حال حاضر دنیا در رتبه 17 قرار دارد و ثروت او حدود 8 میلیارد دلار برآورد شده است!!


برچسب ها : ,

عکس گران ترین خودرو جهان!!

 

عکس گران ترین خودرو جهان!!


 گران ترین خودروی دنیا با قیمت 2 میلیون پوند در برتیانیا. در ساخت قطعات این خودرو از پلاتینیوم و طلا استفاده شده است!!

 

 

 

گرانترین خودرو



برچسب ها : ,,,,

برنامه‌های برای كارايی بهتر گوشی ها

  

  

 برنامه‌های برای كارايی بهتر گوشی ها

 

 

 

برنامه‌هاي متنوعي وجود دارد كه به كاربران اجازه مي‌دهد اپليكيشن‌هاي مدنظر خود را طراحي و روي گوشي‌شان نصب كنند.

 

 

تعداد زيادي از اين برنامه‌ها را مي‌توانيد از طريق جستجوگر‌هاي مختلف طراحي كرده تا در مرحله بعدي استفاده‌هاي لازم را از آنها داشته باشيد.

 

 

تعداد زيادي از اين برنامه‌ها آنچنان كه بايد به داشتن تخصص برنامه‌نويسي نياز نداشته، بلكه براحتي و با داشتن كمي تبحر در چنين زمينه‌اي مي‌توانيد بسادگي برنامه‌هاي مورد علاقه‌تان را در كوتاه‌ترين زمان ممكن بسازيد. 

برنامه‌هايي كه در اينجا مورد بررسي قرار خواهد گرفت در رده يكي از برترين برنامه‌هايي است كه برنامه نويسان مختلف با آنها كار كرده و علاقه زيادي به استفاده مجدد از آنها دارند.

 

برای مشاهده این چند برنامه بسیار مهم ، 

 



برچسب ها : ,,,,,,

رونمایی از تلفن همراه تاشوی نشکن!!

 رونمایی از تلفن همراه تاشوی نشکن!!

 

 

انتظار می‌رود که نمایشگرها راه خود را در دستگاه‌های دستی سامسونگ نیز پیدا کنند؛ اگرچه به گفته این شرکت، دستگاه‌های به نمایش درآمده از نرم‌افزار تلفن مایکروسافت برخوردارند و تنها نمونه پیش‌ساخت هستند.

نمونه آزمایشی به نمایش درآمده از یک محفظه سخت به اندازه قوطی کبریت با یک نمایشگر رنگی منعطف به نازکی کاغد در انتهای آن برخوردار است.

اگرچه این نمایشگر بنظر نمی‌رسد که به حد کافی برای تا شدن از وسط منعطف باشد؛ اما می‌توان آن را به شکل لوله خم کرد.

سامسونگ همچنین یک ویدئو از یک مفهوم آینده را به نمایش درآورد که در آن یک دستگاه به اندازه تلفن که مانند کتاب باز می‌شود، به نمایش یک نمایشگر به اندازه تبلت در درون آن می‌پردازد.

این نمایشگر از او‌ال‌ای‌دی (OLEDs) برخوردار است. تنها یک لایه نازک از این مواد شیمیایی برای تولید یک نمایشگر رنگی درخشان کافی است.

این فناوری در بسیاری از محصولات سامسونگ اگرچه در صفحات نمایشگر، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. برای این تلفن منعطف، این شرکت از مواد شیمیایی بر روی پلاستیک نازک بجای شیشه خبر داد.

آزمایشگاه برکلی در یک برنامه کاربردی‌تر، یک تلفن با یک نمایشگر را معرفی کرده که محکم بوده اما در اطراف لبه‌های دستگاه خم می‌شود. از این رو این تلفن می‌تواند پیامک‌های ورودی را حتی با وجود پوشش بر روی گوشی نمایش دهد.

با این حال مواد شیمیایی او‌ای‌دی‌ای در برابر اکسیژن بسیار حساس بوده از این باید بطور ککاملا از هوا تخلیه شود.

تولید عمده نمایشگرهای منعطف محفوظ از هوا مدت زیادی است که مهندسان را درگیر خود نگه داشته است. نمایشگرهای سامسونگ هنوز به اندازه کافی منعطف نبوده که تا شوند بلکه تنها کمی خم می‌شوند. شرکت سامسونگ نیز از اعلام زمان ورد این گوشی به بازار خودداری کرده است.



خرابکاران اینترنتی امسال در جست‌و‌جوی چه خواهند بود؟

 

 
 
 
 
 
 
نرم‌افزارهای مشهور و شبکه‌های اجتماعی دو عامل اصلی خرابکاری و انتشار آلودگی در سال ۲۰۱۳ به شمار می‌روند

درست است... تهدیدهای اینترنتی هوشمندتر شده‌اند،‌ اهدافشان متنوع‌تر و محدوده عملیاتی شان نیز گسترده‌تر شده... اما با این وجود، زمینه‌های اصلی فعالیت‌های آنها تغییر چندانی نکرده است. در این میان پیش‌بینی شرکت‌های امنیت اینترنت نشان می‌دهد که در سال 2013 میلادی انرژی تخریبی اینترنت ممکن است بر حسب مهاجرت کاربران به سیستم‌های عامل جدید مانند ویندوز 8 و استقبال آنها از ابزار و نرم‌افزارهای تازه، با تغییرات اساسی مواجه شود. به هر حال، هرکجای جهان مجازی که در آن اثری از اطلاعات حساس و تراکم جمعیت باشد،‌ احتمالا محل پرسه‌زدن ویروس‌ها و بدافزارهای رایانه‌ای نیز خواهد بود!

اما همزمان با آغاز سال جدید میلادی، شرکت‌های امنیت اینترنت هشدار می‌دهند که برای سال 2013، سوء استفاده از حفره‌های امنیتی و بهره‌برداری از نقص‌های نرم‌افزاری به هدف اصلی خرابکاران اینترنتی تبدیل خواهد شد.
خرابکاران اینترنتی امسال در جست‌و‌جوی چه خواهند بود؟
 
 


ثبت نام متقاضیان سفر بی‌بازگشت به مریخ!!!

 

ثبت نام متقاضیان سفر بی‌بازگشت به مریخ!!!!!

 

 شرکت هلندی Mars One‌ ثبت‌نام اولیه از داوطلبان حضور در سفر بی بازگشت به مریخ را آغاز کرده است.

 

 

بر اساس اعلام مسؤولان این شرکت پیش از شروع رسمی برنامه انتخاب داوطلبان، بیش از یک هزار درخواست برای حضور در این سفر دریافت شده است.

 

پذیرش اولیه داوطلبان از روز هشتم ژانویه (19 دی) آغاز شده است و فرآیند انتخاب جهانی داوطلبان از طریق برنامه های تلویزیونی نیز سال آینده میلادی انجام خواهد شد.

این طرح تنها مختص دانشمندان یا خلبانان سابق جت های جنگی نبوده و تمامی افراد علاقه مند با حداقل 18 سال سن می توانند داوطلب حضور در جمع پیشگامان مستعمره مریخ (Mars Colony pioneer)‌ باشند.

بهره هوشی مناسب و سلامت کامل جسمی و روحی از جمله شروط اصلی برای ثبت نام اولیه در این طرح عنوان شده است و پس از انتخاب اعضای نهایی، دوره هشت ساله تمرین و آماده سازی برای سفر به مریخ آغاز می شود؛ این گروه در مدت حضور در تمرینات بر روی زمین و زندگی بر سطح سیاره سرخ در استخدام شرکت Mars One‌ خواهند بود.

نخستین تجهیزات مورد نیاز برای احداث کلونی طی سال های 2016 تا 2021 میلادی به مریخ ارسال خواهند شد و در سال 2018 نیز یک مریخ نورد برای انجام تحقیقات تکمیلی راهی سیاره سرخ می شود.

«لانس دورپ» بنیانگذار شرکت Mars One تأکید می کند: نخستین گروه مسافران در سال 2023 راهی مریخ خواهند شد و باقی عمر خود را در کلونی های احداث شده بر روی سیاره سرخ سپری خواهند کرد.

«نوربرت کرافت» از محققان سابق ناسا و مدیر پزشکی پروژه، اصلی ترین چالش پیش رو برای عملی شدن این طرح را نحوه تعامل و همکاری اعضا در طول سفر بسیار طولانی از زمین تا مریخ و پس از آن زندگی تا آخر عمر بر سطح سیاره سرخ عنوان می‌کند.

دکتر «جرارد هوفت» برنده جایزه نوبل و «برایان انکه» مفسر موسسه تحقیقاتی ساوث وست، از مشاوران برجسته این پروژه هستند.

 




برچسب ها : ,

آیا می دانستید!!!

دانستنی های جذاب و زیبا

 

نویسنده این مطلب : علی قدسی بور (جانشین وب)

 



برچسب ها : ,,,

سوال جالب؟!

 

 

سوال جالب برای استخدام!!

 

یک شرکت بزرگ قصد استخدام یک نفر را داشت. بدین منظور آزمونی برگزار کرد که یک پرسش داشت. پرسش این بود:

 

 

شما در یک شب طوفانی در حالرانندگی هستید. از جلوی یک ایستگاه اتوبوس می‌گذرید. سه نفر داخل ایستگاه منتظر اتوبوس هستند، یک پیرزن که در حال مرگ است. یک پزشک که قبلاً جان شما را نجات داده است. یک خانم یا آقا که در رویاهایتان خیال ازدواج با او را دارید. شما می‌توانیدتنها یکی از این سه نفر را سوار کنید. کدام را انتخاب خواهید کرد؟ دلیل خود را شرحدهید؟ 

 

پیش از اینکه ادامه مطلب رو بزنین ، و حکایت واقعی رو

بخوونین ،شما نیز کمی فکر کنید!

 

 

نویسنده این مطلب : علی قدسی بور (جانشین وب)

 



برچسب ها : ,,

عكس هايي از دنياي ناشناخته...

عكس هايي از دنياي ناشناخته...

 

براي ديدن عكس هاي بيشتر به ادامه مطلب برويد...


 

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی (جانشین جانشین وب)

 

 

 



عکس های شگفت انگیز از قهوه های تلخ برزیل!!!!

 

عکس هایی بی نظیر ازقهوه ی تلخ برزیلی!!!

  

 

نویسنده این مطلب :  علی قدسی پور (جانشین وب)



خلاقیت ایرانی ها و کار هایشان!!!

 

کار هایی که فقط از ایرانی ها برمیاد!!!!

 

  



www.AsanPic.com
 
بقیه این تصاویر خلاقانه در ادامه مطلب...!!!
 
 
نویسنده این مطلب :  علی قدسی پور (جانشین وب)
 


تصاویر جالب!!!

تصاویرجالب و دیدنی!!

 

www.AsanPic.com


كليك بر روي ادامه مطالب فقط دست شما را مي بوسد...!



استخر مخفی!!!

 

استخری که در زیر زمین مخفی است!!!!!

 

  

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر ، ادامه مطلب رو بزنید...



زندگی با خرس!

 

چه کسی حاضر است با یک خرس گیریزلی زندگی کند!!؟؟!



برچسب ها : ,

جاده های مرگ و زیبایی!!!

 

چند جاده ی زیبای دیگر!!!


The Overseas Highway 1

 

در ادامه مطلب تصاویر فوق العاده ای گذاشته شده است...



غریق نجات!!!

 

غریق نجاتی که کار جالبی انجام داد !!!!!!

 

حتما ادامه مطلب رو بزنین ... داستانک بسیار جالبی است...



گربه ی شنی!!

گربه ی شنی= گربه ای که در بیابان زندگی میکند!!!

برای دین ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...!!!



ساخت خودرو از نی! +عکس

 



برچسب ها : ,

با خواندن اين مطلب گريه تان میگیرد!!

 

 

 با خواندن اين مطلب گريه تان میگیرد!!

 

 

 

برخی حیوانات خانگی در پی درگذشت صاحبشان به اندازه ای گرسنگی می کشند تا بمیرند. برخی مانند هاتچی سگ مشهور ژاپنی هر روز در آستانه در خانه در انتظار بازگشت صاحب متوفی اش می نشیند...

 

كليك بر روي ادامه مطالب فقط دست شما را مي بوسد...!

 

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی (جانشین وب)



برچسب ها : ,

وجود خون آشام ها

 

آيا خون آشام ها واقعا در دنياي واقعي وجود دارند؟!! 

 

 

 

جواب سوال و مطالب را در ادامه مطلب ببينيد...

 

 

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی (جانشین وب)

 

 



خون آشام ها

 

چند نمونه جعبه خون آشام كشي !!

 

 

 

 

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی (جانشین وب)



برچسب ها : ,

14 مار خطرناك دنيا

14  مار خطر ناك دنيـا  

 

 

 

 

براي خواندن مطالب به ادامه مطالب برويد...

 

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی (جانشین وب)

 



برچسب ها : ,

زندگی زیباست...

 

 

 زندگی زیباست...

 

 

 

 

 

 

 

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟


برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،


انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..

 

زندگی کوتاه است ..

 

پس به زندگی ات عشق بورز ..


خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..


قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن


قبل از اینکه بنویسی » فکر کن


قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش


قبل از اینکه دعا کنی » ببخش


قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن


قبل از تنفر » عشق بورز


زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر...

 

 

 

نویسنده این مطلب فوق العاده:  پیمان صالحی (جانشین وب)

 

 



برچسب ها : ,,,,

سخنان و مطالب عاشقانه از دكتر علي شريعتي

سخنان و مطالب عاشقانه از دكتر علي شريعتي

 

 

 

براي خواندن مطالب به ادامه مطالب برويد...

 

 

نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی (جانشین وب)


 

 

 



برچسب ها : ,,

آرامش واقعي(مادر)

 

آرامش واقعي (مادر)

 

 

 

 

 نویسنده این مطلب :  پیمان صالحی ( جانشین وب)


 

 



برچسب ها : ,,

بزرگ ترین پیتزای جهان

 

بزرگ ترین پیتزای جهان در ایتالیا

 

رکورد عجیب بزرگ‌ ترین پیتزای جهان ! (+عکس)  www.taknaz.ir

 

 

 

نویسنده این مطلب : علی قدسی پور (جانشین جانشین وب)


 

 



از این 5 پرنده دوری کنید!!!!!!


از این 5 پرنده دوری کنید!!


برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ تر کلیک کنید - h222.lxb.ir

 

 

نویسنده این مطلب : علی قدسی پور (جانشین جانشین وب)


 



برچسب ها : ,

.